Tuesday 27 September 2011

Tawar hati dengan kau :(

Memang benda niy dah lama berlaku . Tapi hati aku tetap tak boleh maafkan kau ! Kau tahu kan yang aku memang sayang kat kau semua tu ? Sanggup kau buat aku menderita camni kan ? Yea, aku sedar aku siapa . Aku memang tak layak untuk kau . Kau mana pernah couple dengan ' minah tudung ' cam aku kan . Aku tahu kau malu, sebab tu kau buat aku camni :( Masa first time kita couple, aku rasakan yang aku lhaa manusia paling bahagia dalam dunia niy . Tapi tanggapan aku tu salah . Yang patot aku rasakan ialah aku lhaa manusia paling hina dalam dunia niy . Aku takkan maafkan kau lagi ! Selama niy kau tengok aku happy suma kan, tapi sebenarnya hati aku menangis setiap kali kau muncul depan mata aku :'( Aku taknak kau tahu kesalahan kau . Aku cuma nak kau tahu yang aku cuma gembira di luaran je . Hati aku dah tak mampu tersenyum untuk kau lagi . Aku dah tawar hati dengan kau sayangg !

No comments:

Post a Comment