Saturday 6 August 2011

PMR PMR PMR !

Peperiksaan penting yang aku kena ambik tahun niy . Mak aku kata, aku kena ambik 9 subject sbab tak lulus request untuk drop arab . Kesian kan saia :(

Dah ready ke belum jangan tanya lah ye . Sebab jawapan aku mesti belum ready lagi . Mana tak nyaaa, makan tidur je aku niy :) Buku ? Ada, tapi simpan dalam beg . HAHA ! Sebab aku rasa macam baru form 1 je *Bajed muda pulak kau Eyqa :)) Semua subject aku tak baca lagi . Bagos kan aku ? Ye jangan puji jangan puji . Tapi kan saia baca buku jugak, tajuk buku tu FACEBOOK lah weyh . Ada lagi satu, saya bukak buku tu guna NOTEBOOK . Dua-2 ada 'book' kan ? HAHA . Tapi math aku terer taw . Cuba tanya 1+1 berapa . Mesti aku jawab sambil korek hidung *Tak senonoh kejap . Tapy kan, sedar tak sedar, PMR lagi satu bulan je . Korang yang pemalas macam aku, meh sini sep sikit :) Sedar sedar lah diri tu nak PMR . Buat malu je perempuan pemalas :))

Apa yang sebabkan aku malas ? Handphone, tv, FACEBOOK, kawan and BLOGGER jugak ye :))

1 comment: